;

ПРОСТРАНСТВО

01.03.2021


ПРО КОМПАНІЮ
Простір. Серія малоповерхових житлових комплексів, об'єднаних ідеєю партисипативного сусідства та управління.

ЗАДАЧА:
Ринок нерухомості – це перегони. До фінішу рвуться маститі компанії, що будують багатоповерхові житлові комплекси. Конкуренція зашкалює, пропозицій маса з високими та низькими чеками. Між девелоперами йде боротьба практично за кожного покупця. На тлі великих гравців ринку девелопменту Простір, який починає свій шлях, що будує малоповерхові окремі будинки, практично не мав шансу. Але, як відомо, той, хто володіє інформацією - той володіє світом. Ми запропонували Простору не вриватися в гонку згарячу, а дослідити ринок, споживача, виявити його стимули, потреби та приховані бажання. І вже на підставі наявних даних розробляти стратегію.

РЕЗУЛЬТАТ:

 


ПОЗИЦІОНУВАННЯ
На підставі даних дослідження ми визначили загальні маркетингові завдання та цілі.

БІЗНЕС-ЦІЛІ:
продаж квартир, контракти на оренду комерційних площ, прискорення повернення інвестицій, оптимізація інвестицій у просування.

МАРКЕТИНГОВІ ЦІЛІ:
формування та популяризація нового тренду в сегменті житлової нерухомості (стійке/партисипативне сусідство); виведення на ринок Одеси бренду ЖК у новій категорії «партисипативне сусідство»; диференціація від конкурентів; зростання знання та довіри до бренду; розуміння ключових відмінностей та переваг категорії; звернення; обґрунтування вартості; зниження термінів ухвалення рішення про купівлю; позитивні відгуки та рекомендації.

КОМУНІКАЦІЙНІ ЦІЛІ:
зростання інформаційного охоплення; донесення позиціонування, цінностей та переваг бренду; трафік на власні online-ресурси; нарощування кількості підписників у соціальних мережах; зростання залучення цільової аудиторії; використання алгоритму лідогенерації (збір бази зацікавлених контактів).

Для досягнення бізнес, маркетингових та комунікаційних цілей нам необхідно було провести цілий комплекс заходів щодо розробки бренду. Почали ми із позиціонування.



БРЕНДИНГ

Задача: розробити графічний символ материнського бренда «Простір» для функціонального розвитку на плановані об'єкти.

Рішення: Простір – середовище проживання, що постійно розвивається, для людей нового покоління, яке формується за їх участі. Образ графічного знака – структурно-онтологічний компас, тому основна версія логотипа має 4 композиційні схеми.  Головна особливість логотипа – універсальність, що дозволяє масштабувати його на інші об'єкти материнського бренда. Знак поєднується з архітектурою майбутніх ЖК, а модульна система брендингу дозволяє підлаштувати його під нові житлові комплекси або інші суб-бренди.
Докладніше про систему візуальних комунікацій за посиланням: 4press.com.ua/clients/141/827/
 

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ

Маркетингову стратегію ми розробляли разом із клієнтом у результаті маркетингових сесій. Позначили місію та цінності компанії, визначили портрет цільової аудиторії та стратегічний вибір, позначили вид конкурентної стратегії та джерела конкурентної переваги. Спільно сформулювали короткострокові та довгострокові маркетингові цілі.

МЕДІАСТРАТЕГІЯ

Ціль: розробити план просування бренду з урахуванням зазначених маркетингових завдань.

Результати:

1. Конкурентний аналіз. Ми досліджували ключових конкурентів. Проаналізували їх digital-інструменти, тематику контенту та наявність креативної ідеї. Визначили, що Простір на Недєліна займе комунікаційну територію: власна інфраструктура/творчий підхід.

2. Дослідження споживача. Провели дослідження споживача. сегментували цільову аудиторію за критерієм «мотиви купівлі квартири» на: дорослі батьки для дітей, переїзд з іншого міста/ району, розширення житлоплощі, інвестиції, поліпшення житлових умов, дорослі діти для батьків. Для ефективної комунікації ми створили збірний образ користувача – Brand Hero. Також визначили архетипи бренду: маг та творець.

3. Digital-бачення. Для донесення своїх цінностей у комунікації Простір на Недєліна займатиме територію контенту: нову якість житлового та комерційного простору, що розкривається через інновації, можливість до самореалізації, партисипативність та добросусідство.

4. Визначили інструменти та площадь просування.

Сподобався проєкт?

Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com