;
Cerama club
2017 Фірмовий стильЛоготипБрендинг рітейлтовари

CERAMA CLUB. Студія-бутік керамічної плитки та сантехнічного обладнання.
ЗАДАЧА: оновити застарілий логотип, створити впізнаваний графічний прийом і фірмовий стиль, що відповідає трендам графічного дизайну.

РІШЕННЯ: CERAMA CLUB – студія-бутік керамічної плитки та сантехнічного обладнання. До того ж, це єдиний салон в Одесі, де крім комерційної діяльності активно розвивається клубний рух. Професійний клуб для архітекторів і дизайнерів «Cerama Club» — це місце, де кожен бажаючий може дізнатися про дизайнерські новинки, поділитися інформацією, завести корисне знайомство та просто провести час за приємним спілкуванням. Бутік CERAMA CLUB є експертом з трендів у кераміці. Завдяки 10-річному досвіду роботи, співробітники здатні вирішити будь-яке завдання клієнта з будь-яким бюджетом. За таких умов якість пропонованого матеріалу та естетичний складник перевершать очікування. Такий конструктивний підхід до вирішення завдання, а також плитка як key visual, стали основою для ребрендингу. Новий знак легше сприймається, простіше запам'ятовується та відповідає сучасним графічним трендам. Червоний колір – головна діагностична характеристика. Він залишився без змін.

РОБОТА АГЕНТСТВА: рестайлінг логотипа зі збереженням діагностичних характеристик. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com