;
РІТЕЙЛ
2024 рітейлтоваримодаодягвзуття

ЗАДАЧА: Креативне агентство 4Press взяло на себе завдання дослідити кон'юнктуру ринку одягу та взуття в Україні. Основною метою дослідження було отримання аналітичних даних для оцінки змін у поведінці покупців, планування асортименту, маркетингу та комунікацій.

 

Рішення:
Для досягнення цієї мети агентство використало комплексний підхід, що охоплював декілька методик дослідження:

 

Результат:
Аналіз отриманих даних дозволив зрозуміти мотиви, переваги та очікування покупців в сегменті одягу та взуття. Було виявлено ключові фактори впливу на прийняття рішення покупця, а також основні причини падіння продажів основного товару в одиницях.
Географічна спрямованість дослідження дозволила зрозуміти специфіку ринку в різних регіонах України.

РОБОТА АГЕНЦІЇ
Застосовані методики надали змогу отримати об'єктивні дані для подальшого розвитку бізнесу клієнта.

Загалом, дослідження дозволило отримати репрезентативну картину стану ринку, саме цінні інсайти стають тим самим вирішальним кроком для успішного просування бізнесу та впевненості в стратегії.

Рекомендації базуються на ретельному аналізі даних та враховують специфіку ринку та потреб споживачів. Реалізація цих заходів допоможе клієнту підвищити конкурентоспроможність та збільшити прибуток:
• визначили необхідність в розробці комунікаційної стратегії та більш фокусної маркетингової стратегії;
• підсвітили потребу ЦА у розширенні асортименту конкретної продукції;
• надали рекомендації з підсилення візуалу;
• розробили перелік методик з масштабування та впровадження;
• також підготували низку рекомендацій для впровадження командою.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com