;
Bento
2008 Фірмовий стильЛоготипБрендингБренд бук horeca

Bento. Суші-бар.
ЗАДАЧА: брендинг нового закладу, створення системи візуальної комунікації з метою донесення основних цінностей і переваг.

РІШЕННЯ: створено лаконічний і виразний логотип згідно з японською естетикою та сучасними візуальними трендами. Новий знак став основним комунікаційним елементом, він легко запам'ятовується та відтворюється.

РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренду. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, колірне рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com