;
Bento
2008 Креативні ідеїКреатив horeca

Bento. Суші-бар.
Були часи, коли суші були екзотикою, загадковою і маловідомою стравою. Але зізнатися в тому, що ти не знаєш про традиційну японську їжу – не комільфо. Як дати відчути гостям впевненість при замовленні?  
ЗАДАЧА: розробити дизайн меню нового суші-бару.

РІШЕННЯ: наочне зображення складових суші у вигляді інфографіки допомагає гостям закладу вибрати страву залежно від уподобань. Ви не просто читаєте, що ж за рибка всередині, а ще й надихаєтеся зовнішнім виглядом цих страв. Адже недарма з'явився вираз «їсти очима».

РОБОТА АГЕНТСТВА: дизайн-концепція меню, верстання.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com