;
Робін Бобін
2013 Фірмовий стильРебрендингЛоготипБрендинг horeca

Робін Бобін. Мережа кафе кожного дня .
ЗАДАЧА: ребрендинг мережі кафе, створення нового логотипа та позиціонування.

РІШЕННЯ: розроблено модульний варіативний логотип відповідно до нового позиціонування «Кожного дня» і креативної ідеї.

РОБОТА АГЕНТСТВА: рестайлінг логотипа зі збереженням діагностичних характеристик. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, колірне рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.

  

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com