;
ТМ "Левада"
2013 Просуванняsmm продуктирітейл

ТМ «Левада». Український бренд із виробництва продуктів швидкого приготування та заморожених напівфабрикатів.
Магазинні пельмені ніколи з погляду смаку не переможуть бабусині. Але в битві з фастфудом перемога залишиться за ними. Оскільки пельмені – це наш національний фастфуд. У ньому закладена ідея, історія – і в кулінарній битві виграє улюблена з дитинства їжа. Перевіримо? Левада VS Фастфуд.
ЗАДАЧА: репозиционировать бренд и разработать коммуникационную и креативную идею продвижения ТМ Левада в social media. В рамках продвижения увеличить лояльность к бренду, снизить количество негатива, стимулировать потребителя к действию с брендом «Левада».

РІШЕННЯ: в основу комунікаційної стратегії лягла креативна ідея «Кулінарні битви». ТМ Левада стала національною зброєю проти голоду. Створений персонаж Агент Пельмень бореться з продуктами швидкого харчування, оповідає про традиції всієї лінійки продуктів Левада та бере активну участь у житті підписників. А вони – в його.

РОБОТА АГЕНТСТВА: комунікаційна стратегія, креативна ідея, контент-планування, копірайтинг і візуальний контент, оформлення сторінок, реклама в social media, репутаційний менеджмент, модерація сторінки, розробка і супровід активацій.

;

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com