У перший день весни 2015 року відбувся ФОРМАТ Максима Юріна "Сучасні тренди SMM".
У програмі майстер-класу розглянули:
1. Вступ до реклами та SMM: Загальні тренди й терміни сучасного рекламного ринку; Бренд-журналістика та сучасні тренди формування контенту.
2. Аналіз і дослідження в SMM. Креативний бриф: Підхід до аналізу конкурентів та аудиту бренда в SMM; Аналіз трендів та уподобань аудиторії; Написання креативного брифа.
3. Креатив і контент у соціальних мережах: Розробка соціальних механік, активацій, спецпроектів, додатків, ігор; Успішні приклади кейсів і контенту для різних майданчиків.
4. Просування в соціальних медіа: Вірусні механіки, методи та інструменти для залучення аудиторії; Таргетована реклама на різних майданчиках, реклама в пабліках, додатках, медійна реклама.
5. Ефективність і результати: Методи планування ефективності, KPI, вартості; Використовувані показники ефективності; Інструменти для їх підрахунку, інструменти аналітики, лідогенерація.