;

Основні завдання досліджень у сфері маркетингу – знизити ступінь невизначеності та підвищити ймовірність бажаного результату.

Від постановки цілей дослідження через вибір методів та інструментів ми приходимо до інформації, яка може стати основою для створення стратегії просування, проектування або доопрацювання продуктів і послуг, оптимізації бізнес-процесів, створення креативних ідей і запуску рекламних кампаній, посилення конкурентоспроможності бізнесу, прискорення термінів окупності проекту, зниження ризиків.

Залежно від завдань бізнесу та маркетингу до складу дослідження включаються ті чи інші методики.

• Анкетування на широкій вибірці – метод дослідження у формі письмового опитування, що заповнюється респондентом, дозволяє краще вивчити споживача, його переваги, бажання та цілі, дізнатися про думку і ставлення щодо продукту, послуги або певного бренда.

• Глибинні інтерв'ю – методика, що реалізується в форматі неформальної бесіди, яка дозволяє отримати від респондента (потенційного покупця) найбільш цінну інформацію – раціональні, емоційні, а також підсвідомі мотиви покупки.

• Фокус-групи – метод дослідження споживчих переваг щодо товару або групи товарів, певного бренда або послуги, реалізується в форматі групової дискусії під керівництвом модератора.

• Польові дослідження та спостереження – це маркетингове дослідження, що передбачає всебічне вивчення об'єкта (споживачі, конкуренти, дилери) в реальних умовах ринку. Перевага польового дослідження – можливість відстежити дії та реакцію споживача без прямого контакту з ним.

• Аналітика у відкритому доступі передбачає пошук та аналіз необхідних даних для: дослідження кон'юнктури ринку, спостереження за конкурентами, планування рекламних кампаній, оптимізації бюджету.
• Огляд наукової літератури – пошук і систематизація необхідної інформації залежно від цілей і завдань дослідження.

• Трендвотчінг – цілеспрямоване спостереження за актуальними тенденціями, яке можна застосувати при створенні інноваційних послуг і продуктів, а також для побудови ефективної комунікації зі споживачем. Дослідження трендів визначає закономірності в поведінці та перевагах споживачів, що є основою для інноваційних рішень і дає можливість спрогнозувати розвиток ринку в майбутньому.

запросити кейс
показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com