;

Тренінг – активна форма навчання, спрямована на оволодіння практичними навичками, інструментами та методиками. Тренінги важливі й потрібні бізнесу. Адже він існує та розвивається в постійно мінливому середовищі. Протягом свого життєвого циклу бізнесу доводиться адаптуватися, пристосовуватися, змінюватися і змінювати, впроваджувати інновації, відмовлятися від звичного.

Досвіду та експертизи топ-менеджменту компанії може не вистачити для розв’язання конкретних бізнес-завдань. Ідеальний інструмент для підвищення ефективності бізнес-рішень – тренінг.

Він допомагає: 
• мінімізувати ризики;
• підвищити продажі;
• уникнути серйозних стратегічних помилок;
• поліпшити продукт, сервіс чи послугу;
• розробити стратегію;
• налаштувати роботу відділу продажів;
• сформувати команду;
• підвищити ефективність рекламних кампаній.

Наша команда регулярно проводить тренінги з:
1. Розробки маркетингової стратегії для бізнесу.
2. Бізнес-розвідки та досліджень.
3. Креативних методик.
      

Маркетингову стратегію для бізнесу ми формуємо спільно з клієнтами на маркетингових сесіях. Це групова робота, спрямована на розробку важливих та ефективних рішень для бізнесу. Проводиться вона з ключовим керівництвом компанії. У результаті стратегічних сесій із маркетингу ми знаходимо нові ідеї та рішення, підтверджуємо або спростовуємо гіпотези, формуємо план і стратегію.

Ми проводили маркетингові сесії для великої української фабрики з виготовлення взуття, Belsta; дистриб'ютора чеського посуду, Tescoma ; великого одеського девелопера, Простір та інших.    

 

Ми розробили авторську серію воркшопів із вивчення креативних методик «МозкоШтурм». Наша команда проводила воркшопи для дрібного і великого бізнесу, а також організовувала серію тренінгів із креативних методик для великих організацій та освітніх проектів: EBA і Unit School of Business. 

У межах групових мозкових штурмів учасники відпрацьовують навички формулювання питань і фокусування на завданні, способу провокації мозку на нестандартне мислення, генерації безлічі ідей, методики їх оцінки та фільтрації.

Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов були фасилітаторами зустрічі, де розроблялася маркетингова стратегія Одеси. 2 і 3 грудня 2019 року відбулася «Odesa 5T Creative Research». Це була робоча сесія, де брали участь громадські та культурні діячі, представники бізнесу, креативних індустрій, місцевого самоврядування, лідери думок і небайдужі одесити. 

 

Навчання бізнес-розвідки та досліджень ми проводимо в качиному бізнес-антикафе . Це щотижневі Zoom-сесії з представниками бізнесу та експертами. Тут ми обговорюємо та консультуємо з будь-яких бізнес-питань: позиціонування, стратегія, фінанси і планування, просування та брендинг. Щотижня – нова тема. І щотижнево ми запрошуємо експерта певної сфери.   

Зареєструватися на участь у бізнес-антикафе можна за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd7k3Y-74nsu1Qsm-qSn1D7qXD9uqJu4MuiuYWtOGd8epmPzg/viewform 

показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com