;

Опитування – це вид маркетингового дослідження, що передбачає пряме звернення до людини або групи осіб, з метою з'ясування мотивів, бажань і потреб. Форма реалізації опитування варіюється: усне опитування в групі або індивідуально, заповнення анкети, інтерв'ю телефоном або електронною поштою.

 

Зазвичай наші клієнти вдаються до проведення опитувань, щоб:

- виявити ставлення споживача до продукту або компанії;

- оцінити конкурентоспроможність продукту і вдосконалити його;

- виявити ключові особливості й тенденції ринку;

- сформулювати релевантну ідею рекламної кампанії;

- визначити ефективність рекламних комунікацій;

- визначити потенційні напрямки розвитку компанії.

Результати опитувань застосовні на всіх етапах діяльності компанії: при формуванні стратегії, аналізі ринку та конкурентів, визначенні поточних тенденцій; при реорганізації маркетингової політики компанії; як засіб отримання додаткової ринкової інформації.

показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com