;

Ребрендинг насамперед стосується комунікації, і тільки потім – дизайну. Він може здійснюватися як для торгової марки, так і для виробника.

 

Ребрендинг включає нове позиціонування, філософію, а також візуальний складник.

 

Приводом для цієї процедури може послужити старіння поточного бренда (старий логотип і стайл гайд не відповідають сучасним каналам комунікації), конкуренція (поява нових гравців на ринку), злиття компаній (часто призводить до перепозиціонування діяльності) і багато іншого.

 

У процесі ребрендингу ми створюємо новий логотип і фірмовий стиль з урахуванням нової концепції вашої роботи, адаптуємо візуальну частину до різних форматів – соціальні мережі, веб, моушен, реалізуємо нові завдання вашого бізнесу.

показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com