;

Брендинг міста, насамперед, - це його позиціонування. Наша робота починається з пошуку унікальних переваг, якими пишаються місцеві мешканці, що будуть цікаві туристам і привабливі для інвесторів.

 

Тільки після цього можна приступати до розробки логотипа. Логотип міста – це відображення його настрою й навіть «філософії». Згадайте тільки «IAMsterdam» або «Що відбувається у Вегасі, залишається у Вегасі». Імідж міста легко простежити у візуальній комунікації. Його повідомлення зрозуміле кожному, воно витає у повітрі та відчувається кожним перехожим. Ця ясність важлива не тільки для тих, хто мешкає в місті, а й тих, хто планує туди переїхати, приїхати на відпочинок, відкрити бізнес або інвестувати.

 

Вдалий брендинг викликає позитивні асоціації та легко запам'ятовується.

 

Одна з обов'язкових умов брендингу міста – це створення навігації. Навігація міста допоможе вести діалог з городянами та гостями, зробить місце доброзичливим, відкритим і зрозумілим.

 

Брендинг міст – це умовна назва для брендингу будь-якої території. Ми також з радістю розробимо його для будь-якого населеного пункту.

показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com