;

Веб

Private Label, власна торгова марка виробника, вважається продуктом низького цінового сегмента. Але це не має перешкодити вам гідно представляти свій товар на полиці, оточений конкурентами. Варто розуміти, що за плечима у ваших сусідів по полиці стоїть група маркетологів, дизайнерів, піарників та інших фахівців. Вони роками працювали над створенням репутації для своїх клієнтів, завойовували їх увагу та любов. Конкуренція буде не з легких.

 

Але продуманий дизайн упаковки для Private Label закриє безліч з цих питань. Ключовим тут є: виражена ідентичність бренда, адаптивність концепції, категорійність. Цікава та нестандартна упаковка обов'язково спонукає клієнта до пробної покупки.

Веб

показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com