;

Private Label, власна торгова марка виробника, вважається продуктом низького цінового сегмента. Але це не має перешкодити вам гідно представляти свій товар на полиці, оточений конкурентами. Варто розуміти, що за плечима у ваших сусідів по полиці стоїть група маркетологів, дизайнерів, піарників та інших фахівців. Вони роками працювали над створенням репутації для своїх клієнтів, завойовували їх увагу та любов. Конкуренція буде не з легких.

 

Але продуманий дизайн упаковки для Private Label закриє безліч з цих питань. Ключовим тут є: виражена ідентичність бренда, адаптивність концепції, категорійність. Цікава та нестандартна упаковка обов'язково спонукає клієнта до пробної покупки.

показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com