;

Соціальні мережі – канал комунікації, що лідирує за присутністю платоспроможної аудиторії та можливостями взаємодії з нею.


Залежно від особливостей Вашого бізнесу соціальні мережі можуть допомагати у вирішенні різних завдань. Основні – це підвищення знання бренда, зростання інтересу та довіри до нього, стимулювання звернень, пробних і повторних продажів.


Так само для бізнесу важливою перевагою соціальних медіа є можливість отримання великого обсягу статистики та даних про цільову аудиторію, які можна і потрібно застосовувати для підвищення конкурентоспроможності продукту, поліпшення сервісу та стратегії продаж, управління репутацією бренда.


Результат: досягнення узгоджених із Замовником показників ефективності (KPI). Розраховуються індивідуально залежно від специфіки Вашого бізнесу і поставлених перед ним завдань.

показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com