;

Стартап – це завжди ідея. Однієї людини або невеликої групи. Але наскільки вона затребувана в реальному ринку, де брати кошти на її реалізацію, як запустити стартап так, щоб про нього дізналися і говорили?

Це лише частина питань, з якими доведеться зіткнутися, і бажано до офіційного запуску продукту або бренда.

Чи можливо це зробити власними силами? Маємо сумніви.

Стратегія, емейл і контент-маркетинг, блоги та діджитал-канали. Правильне використання цих каналів дозволить вам досягти своєї мети. Якою вона буде? Вирішуйте і запускайте стартап з підтримкою професіоналів.

показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com