;

Ваші покупці отримують інформацію з маси джерел. Через це у бізнесу є низка проблем. В яких каналах просувати бренд? На підставі яких даних робити вибір? Що і як говорити покупцям, щоб вони помітили саме Ваш бренд? У який спосіб вимірювати ефективність комунікації? Вірні відповіді на ці питання безпосередньо впливають на прибуток.
Найпростіший та дорогий спосіб отримати відповіді – займатися експериментами і по черзі пробувати різні канали реклами.


Ми ж пропонуємо стратегічний підхід. В його основі – розробка плану просування під індивідуальну особливість заробітку грошей Клієнта з використанням різних комбінацій інструментів залучення звернень.


Стратегія просування дозволяє досліджувати та оцінити ефективність комунікації конкурентів, виявити потреби та поведінку цільової аудиторії, зрозуміти, які рекламні повідомлення будуть найбільш ефективними, створити креативну ідею просування, на підставі аналітики вибрати канали комунікації та побудувати сценарій взаємодії бренда з покупцями, а також визначити показники ефективності (KPI).

Результат: документ у форматі pdf, що містить:

- аналіз комунікації прямих і непрямих конкурентів, зарубіжних аналогів;

- аналітику та вибір основної цільової аудиторії для комунікації;

- стратегічне бачення просування;

- основні інструменти та майданчики просування в Інтернеті;

- креативну ідею просування;

- рубрикацію контенту для соціальних мереж;

- план публікацій на 1 місяць;

- рекомендації з таргетованої реклами;

- KPI – ключові показники ефективності.

запросити кейс
показати повністю
сховати
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com