Клієнти

УКРАЇНСЬКА МЕБЛЕВА КОМПАНІЯ
Український меблевий ринок переживає трансформацію: готові рішення витісняють індивідуальні замовлення, зростає роль сервісу та довіри, а офлайн і онлайн формують нові сценарії покупок. Ми провели комплексне дослідження b2c-сегменту, щоб відповісти на ключові питання: хто сучасний покупець меблів, що впливає на його вибір і яку бізнес-модель варто обирати компаніям у нових реаліях. У статті — головні інсайти, карта споживача та практичні рекомендації для брендів.

Bagetta

ТАВРІЯ В
Уніфікація цінників для мережі супермаркетів — зрозумілий дизайн, що працює на продажі

Бренд формату «3 в 1»
Бренд формату «3 в 1»Магазин дитячих товарів + поліклініка + центр розвитку

Проєкт для дистриб'ютора автомастил

Міжнародна IT компанія
Міжнародна IT компанія

Проєкт для вендінгового бізнесу
Вендінговий бізнес

Проєкт для закладу освіти
Заклад освіти

БІРЖА ФРІЛАНСУ
Технологічний стартап, що створює онлайн-майданчик для фріланс-послуг

ВИРОБНИЦТВО ПАКУВАННЯ ТА АКСЕСУАРІВ
Український виробник пакування та аксесуарів