Сегментація ринкуМаркетингові дослідженняМаркетингДослідженняГлибинні інтерв'ю будівництво

Пространство — серія малоповерхових житлових комплексів, об'єднаних ідеєю партисипативного сусідства та управління.
ЗАДАЧА: Підготувати стратегію просування на висококонкурентному ринку забудовників. Дослідити ринок, споживача, виявити його стимули, потреби та приховані бажання.

Рішення: Ми провели передпроектне дослідження, що складалося з декількох етапів:
- дослідження ринку
- аналіз трендів
- сформулювали нову форму стосунків — партисипативне сусідство
- провели глибинні інтервʼю
- підготували висновки і рекомендації

 

 

Результат:
«Невисокий розумний будинок» — так звучала нова концепція позиціонування. Це про новий простір для комфортного життя, який досягається шляхом добросусідства та створення середовища, що розвиває та задовольняє жителів будь-якого віку та статусу.

 

На основі отриманої інформації ми підготували:
- нову концепцію позиціонування
- маркетингову стратегію
- медіастратегію

Замовити Сегментація ринку

Що входить:

аналітика ЦА, користувацький сценарій, глибинні інтерв'ю, UX дослідження

Наша команда:

від 3 - 8 людей, включаючи стратегічного маркетолога, аналітика ринку, UX/UI-дослідника

Час:

від 15 - 40 робочих днів

Результат:

аналітичний звіт з висновками та рекомендаціями

від 10000₴

інші роботи

Хочете приєднатися до наших вебінарів?

Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com