Пространство — серія малоповерхових житлових комплексів, об'єднаних ідеєю партисипативного сусідства та управління.
ЗАДАЧА: Підготувати стратегію просування на висококонкурентному ринку забудовників. Дослідити ринок, споживача, виявити його стимули, потреби та приховані бажання.
Рішення: Ми провели передпроектне дослідження, що складалося з декількох етапів:
- дослідження ринку
- аналіз трендів
- сформулювали нову форму стосунків — партисипативне сусідство
- провели глибинні інтервʼю
- підготували висновки і рекомендації
Результат:
«Невисокий розумний будинок» — так звучала нова концепція позиціонування. Це про новий простір для комфортного життя, який досягається шляхом добросусідства та створення середовища, що розвиває та задовольняє жителів будь-якого віку та статусу.
На основі отриманої інформації ми підготували:
- нову концепцію позиціонування
- маркетингову стратегію
- медіастратегію
Сподобався проєкт?