Virtus. Інститут пластичної естетичної хірургії.
ЗАДАЧА: розробити модернізовану систему візуальної комунікації, зберігши діагностичні характеристики бренда: колір, символ, характер шрифту.
РІШЕННЯ: Virtus – це перший інститут пластичної хірургії в країні. Він був заснований ще в 1991 році. Зараз у клініки є репутація, впізнаваність, довіра та повага пацієнтів. Інститут масштабується: відкриваються нові департаменти, а домогтися цього вдалося, використовуючи передові технології, ноу-хау та академічний підхід. У той час як інститут розвивався та розширювався, графічна мова візуальної комунікації залишалася на колишньому рівні. Ми зробили візуальну комунікацію Virtus сучасною й такою, що запам'ятовується. Розробили нову графічну мову, яка відповідає трендам, зберігши головні діагностичні характеристики бренда: колір, шрифт, знакову частину логотипа у вигляді жіночого силуету, які й роблять його впізнаваним. Ми модернізували шрифти, розробили додаткові модульні елементи з іконсетом за департаментами, вони стали частиною системи корпоративної ідентифікації. Засновник і директор Virtus – заслужений лікар України Володимир Олександрович Цепколенко. Багато років бренд Virtus асоціюється з його ім'ям. Тому його факсиміле як знак персональної гарантії було додано в брендинг і теж стало його модульною частиною.
РОБОТА АГЕНТСТВА: рестайлінг логотипа, що складається з типографічної та графічної частин. Розроблено систему візуальної комунікації: типографіка, кольорове рішення, ключові ідентифікатори, організація гайдлайна з бренд айдентики.
Сподобався проєкт?