GREEN PLASTIC — науково-виробнича компанія, що спеціалізується на виготовлені та постачанні обладнання з утилізації промислових відходів пластику та автомобільної гуми з одночасним виробленням пічного/дизельного пального євро-стандарту та електроенергії. Експерти бренду розробили унікальну блоково-модульну транспортабельну установку, призначену для термічної утилізації пластикових відходів. У найважчі часи блекаутів GREEN PLASTIC були постачальником енергії для ЗСУ та стратегічних підприємств.
ЗАДАЧА: Перед нашою командою постала задача — розробити графічний символ бренду, елементи формування брендового стилю та алгоритми їх використання в системі візуальних комунікацій. Вимоги до логотипа бренду — унікальний стиль, наявність графічного прийому, який легко впізнається та запам’ятовується, донесення позиціонування і концепції бренду на візуальному рівні.
РІШЕННЯ: Працюючи над розробкою айдентики, ми надихались основною концепцією GREEN PLASTIC — створення альтернативного джерела пального та електроенергії, інвестиції у декарбонізацію з думкою про майбутнє планети.
Для системи ідентифікації використовується два кольори: салатовий та графіт. Кольорова гама наочно демонструє основну місію бренду — піклуючись про екологію, перетворювати потенційний забруднювач навколишнього середовища у джерело альтернативної дешевої енергії.
Знакова частина логотипа складається з чотирьох елементів:
• квадрати та круги — відсилання до вторинної переробки та пластикових відходів, що використовують установки бренду;
• краплі та листя — нагадування про важливість піклування про навколишнє середовище та можливості отримання дешевого пального та електроенергії екологічним шляхом.
В результаті ми отримали логотип та брендові матеріали, що:
• відображають екологічну спрямованість та інноваційний підхід компанії до проблеми декарбонізації;
• привертають увагу та залучають екологічно свідому аудиторію, включаючи потенційних партнерів та інвесторів;
• допомагають сформувати чіткий образ на ринку відновлювальної енергії.
Ми створили логотип, а також провели комплексний брендинг, підкресливши цінності компанії, сформувавши образ екологічно відповідального бренду з інноваційним підходом до вирішення проблеми пластикового забруднення.
РОБОТА АГЕНЦІЇ: створення логотипа, комплексний брендинг, корпоративна айдентика, презентації для інвесторів та пітчинга.
Сподобався проєкт?