аналітика ЦА, користувацький сценарій, глибинні інтерв'ю, UX дослідження
Belsta – велика компанія, що займається виробництвом взуття в Україні.
ЗАДАЧА: Дослідити ринок та створити підґрунтя для масштабування компанії: виходу на нові ринки, трансформації бізнес-моделі, комунікаційної стратегії, маркетингової стратегії, digital-трансформації та інших змін.

Рішення:
 Що ми зробили: 
- провели дебрифінг 
- спостерігали за робочими процесами на виробництві та аналізували їх 
- проінтерв’ювали команду компанії 
- проаналізували ринки експорту та імпорту 
- провели глибинні інтерв'ю з B2C та B2B споживачами 
- дослідили ринок 
- та провели маркетингове перезавантаження компанії

Результат: 
На основі отриманої інформації ми підготували ряд рекомендацій для компанії Belsta: 
- з розроблення та впровадження власних інструментів 
- змін у продуктах 
- пріоритетних каналів збуту 
- організації та ведення комунікації з сегментом B2B

Після впроваджень наших рекомендацій компанія відкрила 7 офіційних магазинів в Україні, почала вести онлайн-комунікацію зі споживачами, зробила ребрендинг, розробила програму лояльності для дистрибуторів та постійно оновлює лінійку продуктів.
 
            Що входить:
Наша команда:
від 3 - 8 людей, включаючи стратегічного маркетолога, аналітика ринку, UX/UI-дослідника
Час:
від 15 - 40 робочих днів
Результат:
аналітичний звіт з висновками та рекомендаціями
від 10000₴
інші роботи
 
                     
		 
	 
 
		 
		 
		 
		 
		 
		