Методологія, сценарій дослідження, розробка опитувальника, аналітика конкурентів 5 шт, глибинні інтерв'ю 5 шт.
Belsta – велика компанія, що займається виробництвом взуття в Україні.
ЗАДАЧА: Дослідити ринок та створити підґрунтя для масштабування компанії: виходу на нові ринки, трансформації бізнес-моделі, комунікаційної стратегії, маркетингової стратегії, digital-трансформації та інших змін.

Рішення:
Що ми зробили:
- провели дебрифінг
- спостерігали за робочими процесами на виробництві та аналізували їх
- проінтерв’ювали команду компанії
- проаналізували ринки експорту та імпорту
- провели глибинні інтерв'ю з B2C та B2B споживачами
- дослідили ринок
- та провели маркетингове перезавантаження компанії

Результат:
На основі отриманої інформації ми підготували ряд рекомендацій для компанії Belsta:
- з розроблення та впровадження власних інструментів
- змін у продуктах
- пріоритетних каналів збуту
- організації та ведення комунікації з сегментом B2B

Після впроваджень наших рекомендацій компанія відкрила 7 офіційних магазинів в Україні, почала вести онлайн-комунікацію зі споживачами, зробила ребрендинг, розробила програму лояльності для дистрибуторів та постійно оновлює лінійку продуктів.
Що входить:
Наша команда:
стратегічний маркетолог, діджитал маркетолог, аналітик ринку, UX/UI-дослідник
Час:
від 15 - 40 робочих днів
Результат:
аналітичний звіт з висновками та рекомендаціями
від 87000₴
інші роботи