Belsta – велика компанія, що займається виробництвом взуття в Україні.
ЗАДАЧА: Дослідити ринок та створити підґрунтя для масштабування компанії: виходу на нові ринки, трансформації бізнес-моделі, комунікаційної стратегії, маркетингової стратегії, digital-трансформації та інших змін.
Рішення:
Що ми зробили:
- провели дебрифінг
- спостерігали за робочими процесами на виробництві та аналізували їх
- проінтерв’ювали команду компанії
- проаналізували ринки експорту та імпорту
- провели глибинні інтерв'ю з B2C та B2B споживачами
- дослідили ринок
- та провели маркетингове перезавантаження компанії
Результат:
На основі отриманої інформації ми підготували ряд рекомендацій для компанії Belsta:
- з розроблення та впровадження власних інструментів
- змін у продуктах
- пріоритетних каналів збуту
- організації та ведення комунікації з сегментом B2B
Після впроваджень наших рекомендацій компанія відкрила 7 офіційних магазинів в Україні, почала вести онлайн-комунікацію зі споживачами, зробила ребрендинг, розробила програму лояльності для дистрибуторів та постійно оновлює лінійку продуктів.
Сподобався проєкт?