Маркетингові дослідженняДослідженняГлибинні інтерв'ю виробництво

Віконда — українська компанія-виробник металопластикових вікон із власною фабрикою у Кривому Розі.
ЗАДАЧА: Зробити оцінку конкурентних переваг та надати експертні рекомендації з підвищення лояльності та диференціації. Провести аудит усіх бізнес-процесів та оптимізувати їх.

 

Рішення: Ми провели дебрифінг з командою Віконда та визначили цілі дослідження. Провели аудит комунікаційних інструментів, що використовувались в компанії, а потім — глибоке дослідження конкурентів, споживачів та глобальних трендів.

 

Результат:

- Розширили вектор позиціонування компанії

- Провели глибинні інтерв’ю зі співробітниками та дилерами, які виявили точки росту

- Прийшли до рішення включити в цільову аудиторію комунікації і сегмент B2C

- Та підготували низку рекомендацій для впровадження командою

 

 

 

Замовити Маркетингові дослідження

Що входить:

Методологія, сценарій дослідження, розробка опитувальника, аналітика конкурентів 5 шт,  глибинні інтерв'ю 5 шт.

Наша команда:

стратегічний маркетолог, діджитал маркетолог, аналітик ринку, UX/UI-дослідник

Час:

від 15 - 40 робочих днів

Результат:

аналітичний звіт з висновками та рекомендаціями

від 87000₴

інші роботи

Хочете приєднатися до наших вебінарів?

Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com