Віконда — українська компанія-виробник металопластикових вікон із власною фабрикою у Кривому Розі.
ЗАДАЧА: Зробити оцінку конкурентних переваг та надати експертні рекомендації з підвищення лояльності та диференціації. Провести аудит усіх бізнес-процесів та оптимізувати їх.
Рішення: Ми провели дебрифінг з командою Віконда та визначили цілі дослідження. Провели аудит комунікаційних інструментів, що використовувались в компанії, а потім — глибоке дослідження конкурентів, споживачів та глобальних трендів.
Результат:
- Розширили вектор позиціонування компанії
- Провели глибинні інтерв’ю зі співробітниками та дилерами, які виявили точки росту
- Прийшли до рішення включити в цільову аудиторію комунікації і сегмент B2C
- Та підготували низку рекомендацій для впровадження командою
Сподобався проєкт?