Binotel — віртуальна АТС (автоматична електронна станція). Це сервіс, який об’єднує всі номери компанії в єдину мережу для зручного зберігання історії розмов та їх записів.
ЗАДАЧА: Основна ціль дослідження — зрозуміти, як формувати попит. Для цього треба було відповісти на важливі питання:
- Які є незакриті болі у клієнтів?
- Які існують напрями для комунікації та розвитку продукту?
- Чи потрібно сегментувати товар по галузях?
- Які є потреби у регіональних користувачів?
- Чи існують суміжні продукти для партнерства та колаборацій? Які?
А також важливо було сформувати рекомендації щодо покращення сервісу, продажів та скриптів. Та зрозуміти, чому користувачі віддають перевагу конкурентам.
Географія дослідження: Україна.
Що зробили:
1. Бенчмаркінг - проаналізували конкурентів та аналогів: комунікаційний аудит, аудит каналів просування та відділів продажу)
2. Проаналізували тренди: глобальні та локальні тренди категорії, включно з сервісом, лояльністю та комунікацією
3. Проаналізували користувачів:
- сегментували на поточних користувачів, потенційних та минулих
провели інтерв’ю з лояльними та нелояльними клыэнтами
- проінтерв’ювали співробітників
Результат:
Виявили:
- споживчі інсайти
- рівень проінформованості споживачів про послуги та функціонал
- справжні причини покупки: емоційні, раціональні та приховані стимули.
Розробили рекомендації для:
- ДНК бренду
- можливих напрямків розробки позиціонування, комунікації та скриптів продажів
- пріоритизації сегментів цільової аудиторії
- залучення маловивченого сегмента споживачів
А також підготували неочевидні ідеї для покращення функціонала, сервісу, програм лояльності, партнерств та спецпроектів.
Сподобався проєкт?