аналітика ЦА, користувацький сценарій, глибинні інтерв'ю, UX дослідження
Binotel — віртуальна АТС (автоматична електронна станція). Це сервіс, який об’єднує всі номери компанії в єдину мережу для зручного зберігання історії розмов та їх записів.
 
 ЗАДАЧА: Основна ціль дослідження — зрозуміти, як формувати попит. Для цього треба було відповісти на важливі питання: 
- Які є незакриті болі у клієнтів? 
- Які існують напрями для комунікації та розвитку продукту? 
- Чи потрібно сегментувати товар по галузях? 
 
- Які є потреби у регіональних користувачів? 
- Чи існують суміжні продукти для партнерства та колаборацій? Які? 
 
А також важливо було сформувати рекомендації щодо покращення сервісу, продажів та скриптів. Та зрозуміти, чому користувачі віддають перевагу конкурентам.  
 Географія дослідження:  Україна.

Що зробили: 
 1. Бенчмаркінг - проаналізували конкурентів та аналогів: комунікаційний аудит, аудит каналів просування та відділів продажу)
 2. Проаналізували тренди: глобальні та локальні тренди категорії, включно з сервісом, лояльністю та комунікацією
 3. Проаналізували користувачів: 
- сегментували на поточних користувачів, потенційних та минулих
 провели інтерв’ю з лояльними та нелояльними клыэнтами
- проінтерв’ювали співробітників
Результат: 
Виявили:
- споживчі інсайти
- рівень проінформованості споживачів про послуги та функціонал
- справжні причини покупки: емоційні, раціональні та приховані стимули. 
Розробили рекомендації для: 
- ДНК бренду
- можливих напрямків розробки позиціонування, комунікації та скриптів продажів
- пріоритизації сегментів цільової аудиторії 
- залучення маловивченого сегмента споживачів 
А також підготували неочевидні ідеї для покращення функціонала, сервісу, програм лояльності, партнерств та спецпроектів.
 
            Що входить:
Наша команда:
від 3 - 8 людей, включаючи стратегічного маркетолога, аналітика ринку, UX/UI-дослідника
Час:
від 15 - 40 робочих днів
Результат:
аналітичний звіт з висновками та рекомендаціями
від 10000₴
інші роботи
 
                     
		 
	 
 
		 
		 
		 
		 
		 
		