Новокаховський електромашинобудівний завод (НВП НКМЕЗ) — група промислових підприємств з основним заводом у Новій Каховці, що спеціалізується на розробці та виготовленні трифазних асинхронних електродвигунів та генераторів з короткозамкненим ротором.
ЗАДАЧА: Цілі та задачі дослідження складалися з двох напрямів: бізнес та маркетинг.
Бізнес-цілі:
- дослідити, які позиції затребувані на ринку
- з ким по цим позиціям треба буде конкурувати
- та запустити випуск нової лінійки двигунів
Маркетинг-цілі:
- зібрати дані з обсягу імпорту та експорту в сегменті «Електродвигуни та електрогенератори»
- дослідити ринок: основних експортерів та імпортерів, номенклатуру та виробників
на основі дослідження ринку підготувати рекомендації для нових напрямів виробництва та його диверсифікації
Рішення
Першою справою ми масштабували бізнес-цілі до маркетингових та більш чітко описали задачу. А потім зробили:
- дебрифінг, на якому спроектували складне тех. завдання для дослідження
- розробили сценрацій дослідження
- провели аналіз імпорту та експорту на українському ринку
- проаналізували імпортерів, експортерів, КВЕД та країни-контрагенти
- проаналізували номенклатури (детальний аналіз за моделями з описом основних характеристик)
Результат:
Підготували ключові висновки з дослідження та оформили рекомендації для можливих напрямків розробки нових моделей і їх виведення на ринок.
Особливості дослідження:
- складна промислова галузь
- робота з великим обсягом даних імпорту та експорту
- аналітика номенклатури з великим обсягом даних
- визначення прямих та ключових конкурентів на основі складних технічних характеристик та цін конкурентів.
Сподобався проєкт?