Таємний покупецьДослідженняАналіз ЦА технології

ЗАВДАННЯ:
До нас звернулась міжнародна IT-компанія, яка займається створенням кастомного софту й технологічних сервісів.

ЗАПИТ БУВ 

Для IT-компанії це був не шаблонний запит на дослідження. Це була спроба навести фокус, позбутись туману й вийти з «сірої зони» — туди, де є впевненість, ціль і власна ніша.

РІШЕННЯ 
Наш перший крок — вийти за межі внутрішнього уявлення про продукт і співставити його з реальністю: ринковими сигналами, трендами та діями конкурентів.

ЗАСТОСУВАЛИ КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД, ДО ЯКОГО ПІДКЛЮЧИЛИ:

Задача була не просто «зібрати факти». Ми шукали сенси. Вловлювали нюанси. Аналізували, чим справді живе індустрія, і що має значення сьогодні — для клієнтів, партнерів, стейкхолдерів.

РЕЗУЛЬТАТ:
На виході компанія отримала стратегічний інструмент для трансформації.
• Чітке, живе позиціонування
• Гіпотези й аргументи для оновлення стратегії продажів
• Ідеї для спецпроєктів, партнерств, нових сервісів
• Підказки для комунікаційної тональності
• Рекомендації, як відрізнятись не «ще однією фішкою», а цінністю

КЛЮЧОВИМИ ВЕКТОРАМИ ДО РОЗВИТКУ СТАЛИ:

РОБОТА АГЕНЦІЇ: 
Провели конкурентний аналіз і ринкове картування
“Почули” індустрію через глибинні інтерв’ю
Застосували таємну закупку для обʼєктивного зчитування враження
Зібрали інсайти з різних категорій і кейсів поза ІТ
Підготували стратегічний документ із прикладами, підказками, сценаріями.

НАША КОМАНДА: 
До проєкту були залучені: стратег — маркетолог, аналітик ринку та трендів, дослідник і модератор глибинних інтерв’ю, конкурентний розвідник (таємна закупка), копірайтер-інтерпретатор інсайтів.

Ми не лише команда. Ми — партнери, які горять вашими цілями, ламають шаблони, щоб побачити суть, перетворюють складне на просте.
І якщо ви шукаєте не просто маркетинг, а свідомий рух уперед — ми поруч.

Сподобався проєкт?

інші роботи

Хочете приєднатися до наших вебінарів?

Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com