ГАЛУЗЬ: — IT.
ЗАПИТ: Міжнародна IT-компанія стикнулася з потребою у визначенні стратегічних цілей, конкурентного позиціонування та ефективного просування на ринку.
РІШЕННЯ
• Розробка стратегії у партисипативному форматі з глибоким залученням команди.
• Базою для сумісних страт сесій стало наше власне дослідження ринку IT з фокусом на нішу клієнта.
• Під час спільних стратегічних сесій зрозуміти та застосувати методику глибокого аналізу ринку, конкурентів і клієнтських сегментів, навчитись користуватись сучасними інструментами маркетингу та швидкої аналітики.
• Сформувати оновлене позиціонування та комунікаційну стратегію.
• Визначити ключові конкурентні переваги та стратегічні вектори зростання.
РЕЗУЛЬТАТ:
• проведений аудит бізнес-стратегії за параметрами практики \ сприйняття \ наміри;
• чітко сформульоване позиціонування компанії;
• знайдена оптимальна ніша на дуже конкурентному ринку, що допомагає максимально відбудуватись від конкурентів;
• оптимізоване портфоліо послуг і стратегія розширення;
• впроваджено механізми моніторингу ринку та конкурентного середовища;
• підготовлено план маркетингових активностей на квартал;
• запропоновано стратегію освоєння нових ринків та внутрішніх інновацій.
РОБОТА АГЕНЦІЇ: Розробили ефективну маркетингову стратегію, яка підсилює конкурентні переваги та забезпечує стабільний розвиток компанії.
Під час стратегічних сесій провели глибоку аналітику та надали практичні рекомендації для зростання бізнесу. Сформували чітку маркетингову стратегію, провели аналіз конкурентів і розставили пріоритети в розвитку послуг.
Сподобався проєкт?