ТМ «Левада». Український бренд з виробництва продуктів швидкого приготування та заморожених напівфабрикатів.
ЗАДАЧА: створити інструмент для просування онлайн, знайомства з послугами та роботою компанії в межах діючих візуальних комунікацій і корпоративної стилістики.
РІШЕННЯ: поскольку ТМ «ЛЕВАДА» оскільки ТМ «ЛЕВАДА» співпрацює з B2C і В2В, то і головна сторінка сайту розділена на два розділи з інформацією для споживачів і для партнерів. Тут же можна ознайомитися з усіма продуктами бренду та дізнатися цікаві рецепти.
РОБОТА АГЕНТСТВА: дизайн: проектування сайту, створення іконосету, верстання, програмування, тестування та наповнення ресурсу.
ДИВИТИСЯ РОБОТУ: http://www.levada.ua/
Сподобався проєкт?
інші роботи