GreenDuck. Бізнес-розвідка.
ЗАДАЧА: розробити лендінг – інструмент просування проєкта онлайн, створити платформу для детального ознайомлення зі службою бізнес-розвідки та її перевагами. Донести позиціонування інноваційного бренд-експерта.
РІШЕННЯ: вони підкорили сушу, воду та повітря. Вони сплять з відкритим оком, а дивляться на 360*. Вони – найкращі у світі розвідники. Вони розчулюють, ними захоплюються, їх навіть у ванну впускають. Загалом, ці хлопці вміють добувати дані. Тому обмежувати лендінг в утизмі не стали. Кожній качці – своє функціональне призначення. Все як в житті і бізнес-розвідці, в якій працюють фахівці з різних галузей.
Завдання лендінгу – донести необхідність передпроєктних досліджень для вирішення бізнес-завдань. Для цього на сторінці послідовно викладена інформація про компанію, способи отримання даних, користь для клієнтів, методи роботи над дослідженням та інше. Загалом, так, качки не самі потайливі хлопці ... Оскільки бізнес-розвідка є досить новим напрямком на ринку України, було важливо розповісти про нього правильно та повно. Тому в поданні інформації уникали ділового tone of voice, а впродовж всієї сторінки сховали великодні яйця – хто знайде, збере багато цікавих фактів про качечок.
РОБОТА АГЕНТСТВА: дизайн, проєктування сайту, створення персонажа, верстання, програмування.
Сподобався проєкт?