Майстер-клас Дерюгіної Вікторії (стратег аг-ва «DIGITALIZM» (Лондон/Москва), викладача курсу Digital-стратег в ИКРе (Москва).
У програмі майстер-класу:
1. Вступ до BrandBuilding: піраміда бренда, big idea, територія бренда, креативна кампанія, активації в каналах комунікації
2. Вступ до Digital Marketing: історія Digital медіа, Digital Landscape (сайти, соц. медіа, короткі визначення і знайомство з підходами до сегментації digital медіа);
3. Digital Стратегія: 2 підходи;
4. Digital стратегія як частина маркетингової стратегії бренда: основні моделі та структура розробки;
5. 6 етапів Digital стратегії: бриф, аналіз, скаляція, креативна ідея, технічна реалізація, KPI – короткий розбір кожного етапу на прикладі кейсів;
6. Огляд інструментів аналітики та моніторингу ефективності кампаній. Підходи до постановки KPIs та оцінки digital кампаній;