Бренд – сукупність характеристик, що дозволяють відрізнити Ваш продукт від будь-яких інших на ринку. Головна мета розробки бренда – викликати довіру споживача. Адже ви не купуєте у тих, кому не довіряєте? Ваш споживач влаштований так само. Брендинг складається з декількох етапів.
Щоб ухвалити рішення про покупку, споживач повинен для початку зрозуміти, в чому унікальна відмінність Вашого бренда від конкурентів. За такої умови ця відмінність має становити для нього цінність, яку він буде готовий обміняти на гроші.
У чому моя вигода? Які емоційні та/або раціональні переваги я отримаю від бренда? Чому я повинен обрати вас, а не конкурентів? На ці питання споживача відповідає позиціонування. Це фундамент бренда, його суть, яка в майбутньому буде доноситися до покупців у всій комунікації – починаючи від неймінгу та логотипа та закінчуючи рекламними носіями.
У процесі роботи над позиціонуванням ми вивчаємо сам бренд, виявляючи або створюючи його унікальну торговельну пропозицію (УТП). Так само аналізуються конкуренти й ті цінності, які транслюють вони. Виявляються очевидні, приховані та підсвідомі мотиви споживання (інсайти) Ваших майбутніх покупців.
Результат: документ, що містить аналіз комунікації конкурентів, сегментування цільової аудиторії, унікальну торговельну пропозицію Вашого бренда, його раціональні та емоційні переваги, опис концепції позиціонування, легенду та місію бренда.