Послуги
Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження


Фірмовий стиль для бренда розробляється на базі логотипа та є інструментом ділової комунікації. Фірмовий стиль допомагає легко ідентифікувати компанію.
На підставі логотипа розробляється стилеутворювальна – набір унікальних графічних елементів, що створюють особливу стилістику. Розробляється кольорова гамма, підбираються індивідуальні шрифти, які створюють загальний візуальний імідж.
Фірмовий стиль зазвичай розробляється на прикладі бланка, конверта й візитки, але за вибором клієнта цей список може бути розширено залежно від діяльності компанії та носіїв.
Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження