Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження
Особливість просування сьогодні полягає в тому, що способів та інструментів безліч. Але який використовувати, які інструменти задіяти, куди вкладати бюджет. Далі – кому, де і що говорити, в якому порядку запускати активації та як відстежувати результати.
В просуванні бізнесу ми пропонуємо використовувати онлайн та офлайн канали, а також задіяти PR.
Ми розробимо креативну стратегію просування, яка включатиме повідомлення бренда, приклади візуального оформлення, приклади активацій і рекомендований список майданчиків для розміщення. Ми впевнені, що глибока аналітика ринку, трендів і просування конкурентів дозволить нам запропонувати вам дійсно унікальну ідею просування у всіх сучасних каналах.