Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

Дослідження
- Маркетингові дослідження
- Опитування
- Таємний покупець
- Глибинні інтерв'ю
- Передпроєктні дослідження
- User Journey Map
- Дослідження ринку
- Конкурентний аналіз
- Бізнес-аналіз
- Стратегічний аналіз
- Аналіз ніші
- Аналіз цільової аудиторії
- Сегментація цільової аудиторії
- Сегментація ринку
- Конкурентна розвідка
- Аудит конкурентів
- UX дослідження

У сучасному світі компанії недостатньо випускати гарний товар. Важливо також вести комунікацію зі споживачем, підтримувати діалог та інтерес до себе.
У цьому випадку на допомогу комунікаційної стратегії приходить креатив. Один з можливих варіантів – створення персонажа для бренда. Його уособлення.
M&M's, Michelin, Milka у своїй комунікації використовують рекламних персонажів, які передають сутність бренда та відповідають цінностям і маркетинговим цілям компанії.
Звучить досить просто, але така робота вимагає великої попередньої підготовки, аналізу та перевірки у фокус-групи. Ці етапи проходить кожен персонаж, щоб у результаті вийти дійсно унікальним (відрізнятися від конкурентів), викликати позитивні емоції та асоціації у споживачів, легко запам'ятовуватися.