Опитування – це вид маркетингового дослідження, що передбачає пряме звернення до людини або групи осіб, з метою з'ясування мотивів, бажань і потреб. Форма реалізації опитування варіюється: усне опитування в групі або індивідуально, заповнення анкети, інтерв'ю телефоном або електронною поштою.
Зазвичай наші клієнти вдаються до проведення опитувань, щоб:
- виявити ставлення споживача до продукту або компанії;
- оцінити конкурентоспроможність продукту і вдосконалити його;
- виявити ключові особливості й тенденції ринку;
- сформулювати релевантну ідею рекламної кампанії;
- визначити ефективність рекламних комунікацій;
- визначити потенційні напрямки розвитку компанії.
Результати опитувань застосовні на всіх етапах діяльності компанії: при формуванні стратегії, аналізі ринку та конкурентів, визначенні поточних тенденцій; при реорганізації маркетингової політики компанії; як засіб отримання додаткової ринкової інформації.