Бізнес = невизначеність. Зростаюча конкуренція, вільний доступ до інформації, швидкість копіювання рішень – все це грає проти бізнесу, змушуючи думати швидше і йти від інтуїтивних дій.
Запуск нових продуктів/послуг, нарощування звернень і продажів, стримування активності конкурентів, розширення географії присутності, підвищення прибутковості – яким би бізнес-питанням ви не задавалися, ймовірність правильних рішень і дій підвищують дані. Більше інформації – вища ймовірність.
Для багатьох сфер дослідження є невід'ємною частиною. Обстеження в медицині, зведення погоди в авіації, перегляд ігор суперника в футболі... Якщо ви ведете діяльність в ймовірнісному середовищі, де не все залежить від вас, а ціна помилки велика, то дослідницька функція має стати нормою життя.
Передпроектне маркетингове дослідження – це комплекс заходів зі збору та аналізу інформації про споживачів, конкурентів і тренди. Залежно від цілей бізнесу формуються цілі дослідження, вибираються методики та інструменти отримання даних.
Підсумком дослідження є аналітичний звіт з висновками та рекомендаціями згідно з поставленими цілями. Також вам передаються матеріали дослідження. Залежно від предмета дослідження це можуть бути аудіозаписи та розшифрування глибинних інтерв'ю, дані анкетувань і фокус-груп, коментарі профільних експертів, дослідження з відкритих джерел, добірка наукової та ділової літератури.