продукт: аналітика унікальних конкурентних переваг, цінностних пропозицій
продажі: аналітика інструментів та процесів продажів
комунікація: дані з відкритих джерел. Аналітика згадувань в мережі.
продукти та послуги: аналітика цін та продуктового портфелю
Де ваш бренд зараз? Де він має опинитися в майбутньому (мінімум півроку)?
Стратегія просування описує шлях руху з однієї точки в іншу в діджитал-каналах. Це бачення того, як бренд здійснює комунікацію.
Ми переформулюємо ринкову пропозицію вашого бренда або компанії в комунікаційну, побудуємо бачення в діджитал-каналі, його позицію щодо конкурентів, ton of voice, сценарій користувача та комунікаційну модель.
У кожного бренда є свої особливості, завдання, і кожен знаходиться залежно від маркетингових завдань на певному етапі бренд-воронки. Саме це враховує діджитал-стратегія та дає точні рекомендації – що, коли, де і з ким робити і що в результаті отримаємо. Результати вимірюються в KPI.
Що входить:
Наша команда:
стратегічний маркетолог, senior research analyst, діджитал маркетолог, аналітик ринку, бізнес-аналітик
Час:
від 10 - 30 робочих днів
Результат:
аналітичний звіт, висновки, рекомендації
від 33000₴