ITL. Auto
ЗАВДАННЯ: розробити креативну ідею для рекламної кампанії просування бренда.
Про компанію:
ITL Auto: - проект логістичної компанії Inter Trans Logistics, доставляють до Одеси автомобілі з США відповідно до критеріїв замовника, організовуючи всі супутні процедури: підбір і перевірка, проведення платежів, доставка, експедирування, оформлення.
Ключові особливості компанії та діяльності:
• впізнаваний бренд з досвідом та історією;
• свої брокери в США;
• налагоджена система каналів доставки;
• широкий спектр додаткових послуг (деталі для ремонту, фотофіксація під час покупки та транспортування).
Проблема:
Коли в Україні набув чинності новий закон про розмитнення автомобілів, у сегменті "реалізація автомобілів з пробігом" з'явилася велика конкуренція.
Цілі:
Нам необхідно було вивести на український ринок новий бренд в сегменті "автомобілі з США", диференціюватися від конкурентів, сформувати довіру та лояльність до бренда, прискорити процедуру придбання автомобіля (скоротивши тривалість переговорів), стимулювати зростання пробних і повторних покупок.
Аналіз конкурентів:
Креативна ідея ні в кого не простежувалася, SMM-стратегії відрізнялися лише tone of voice і поданням матеріалу. Незважаючи на те, що ринок конкурентний, усі компанії були схожі одна на одну.
Завдання:
Створити оригінальну креативну концепцію, піти від загальної риси в стратегії всіх конкурентів – акцентувати вигоду від придбання американських автомобілів, створивши бренд, який буде транслювати емоції від покупки авто: гордість, відчуття унікальності та особливості. Показати покупцям, що ITL Auto – це друг і порадник, а не суворий експерт, який пропонує тільки вигоду.
Рішення:
• розробити позиціонування і комунікаційну стратегію бренда, проаналізувавши ринок, споживача та його потреби;
• сформувати знання про бренд, збільшити охоплення, розробити PR-стратегію й тактичний план виходу матеріалів в онлайнтаі оффлайн ресурсах.
Креативна ідея:
ITL Auto – це компанія, яка втілює в реальність American Dream – керувати крутою машиною, про яку можна було тільки мріяти. Довірливе ставлення споживача до бренда базувалося на тому, що все краще подарувала нам Америка.
Детальніше про проект дивіться в нашому ПОРТФОЛІО
Брендинг:
Створення логотипу: Головним завданням було транслювання позиціонування бренда – Твоя американська мрія. Drive your american dream.
Проблема: у більшості брендів цього сегмента переважають довгі назви, використовується типографіка і знаки, в кольоровій гамі домінує синій, червоний і чорний кольори.
Завдання: створити унікальний власний символ, диференціюватися за кольором, позначити приналежність до категорії "car sales".
Рішення: було обрано ідею логотипу у вигляді американського автомобільного номера, який є простим і легко впізнаваним образом.
Результат:
Лендінгем: https://itlauto.com/
SMM-просування:
Загальна стратегія: створити чоловічий журнал – територію безпеки, де чоловік відпочиває від ярликів, статусу, професійних турбот.
Кампанія в Facebook:
• створено та оформлено брендовану сторінку;
• складено контент-план і рубрикацію контенту: Було вибрано рішення розділити контент на інформаційний, розважальний і такий, що продає, з переважною часткою корисної для користувачів інформації.
Рубрики:
Чоловіча тема:
1) інтерактиви;
2) опитування;
3) ти за кермом american dream – іміджеві публікації.
Гумор:
1) ситуативний;
2) чоловічий/автомобільний гумор;
3) «американський словник».
Технології:
1) цікаві новини про американські розробки, пов'язані з авто.
Стиль:
1) американський стиль + авто;
2) авто – доповнення твого стилю.
Машини:
1) огляд новинок;
2) огляд авто з аукціону;
3) огляд доставлених.
Американська мрія:
1) емоційні публікації – все найкраще з Америки.
ITL Auto:
1) особи компанії;
2) фото/відео з офісу;
3) зв'язок з материнським брендом;
4) як ми працюємо.
Запроваджено механізм лідогенерації
Реалізація: ми налаштували чат-боти для організації семінарів з директором логістичного партнера Inter Trans Logistics: на сторінці створювалася публікація – тим, хто поставить + у коментарях, буде надіслана інструкція про те, як привозити автомобілі з США. Ті, хто ставив +, отримували цю інструкцію, після цього йшов ланцюжок розсилок-запрошень на семінар: загальна інформація, нагадування, ще одне нагадування за 1 день до заходу, в день семінару і фінальне – за 2-3 хвилини до початку семінару. Після проведення семінару чат-бот розсилав відео з семінару.
Результат кампанії в Facebook:
• Кількість учасників: 2188
• Загальне охоплення 790 567
• Трафік на сайт з соцмереж: 4324
• Звернення в месенджер: 193
• Цільові дії на сайті: 79 (дзвінки, відправлення, звернення)
• Частка трафіку з соцмереж – 30%
• Число продажів: 7
Кампанія в Instagram:
Створено брендовану сторінку
Завдання: створити позиціонування, підвищити рівень довіри та лояльності ЦА, збільшити конверсійні дії.
Кількість передплатників з моменту створення сторінки на момент здачі проекту +1300.