ЗАВДАННЯ: розробити креативну ідею для рекламної кампанії просування бренда.
Про компанію:
ЖК Manhattan — будівельний об'єкт бізнес-класу в Одесі.
Ключові особливості:
• зручне місце розташування комплексу: пл. Толбухіна (10-15 хвилин до центру міста);
• комплекс будується в районі з розвиненою інфраструктурою;
• розвинена власна інфраструктура ЖК: дитячий сад, супермаркет, спортклуб, кафе, аптека.
Проблема:
У першому півріччі 2018 років Одеса посіла 2 місце в Україні за обсягами будівельних робіт. Конкуренція в місті велика. Аналіз конкурентів показав, що не у всіх є чітке позиціонування та креативна ідея.
Цілі:
• вивести на ринок новий бренд у сегменті «Житлова нерухомість»;
• диференціюватися від конкурентів;
• підвищити рівень довіри до бренда;
• збільшити кількість звернень/візитів до відділу продажів.
Завдання:
Необхідно було задіяти всі ресурси та канали комунікації: сайт, соціальні мережі, зовнішні площини, візуалізувати креативну ідею рекламної кампанії просування, розробити слоган.
Рішення:
Розробити креативну стратегію просування в digital, де житловий комплекс займе територію контенту, транслюючи емоційні вигоди та якість життя, донесе переваги проживання в новобудові не через логіку та раціональність, а через емоції.
1. Стратегія
У своїй комунікації конкуренти наголошують на раціональних вигодах придбання квартири: акціях, розстрочках, низьких цінах. Ми розробили іншу стратегію комунікації ЖК Manhattan: будуть продаватися не квартири, а особливий спосіб життя.
2. Креативна ідея
I ♥ Manhattan
Житловий комплекс Manhattan створений під враженням від міста, яке ніколи не спить. Міста, яке мріє відвідати кожен житель планети. Головна визначна пам'ятка Нью-Йорка – це Мангеттен. Яскравий, цікавий, багатоповерховий.
Слоган: Житловий комплекс Manhattan. Стиль життя, який закохує.
Створення рекламного відеоролика.
У відео ми транслювали ідею абсолютно нового способу життя.
Квартира в ЖК Manhattan – це не просто житло, а новий стиль життя: яскравий, стильний, вільний і динамічний.
Створення креативної ідеї для бордів
Креативні оголошення
Основна ідея – відмова від типових і стандартних рішень, які наголошують на вигоді придбання новобудови, якості будівельних матеріалів первинних будинків. Ми змістили акцент на емоційний складник.
Презентация ЖК Manhattan
Розміщення в партнерських компаніях
Для розміщення інформаційного матеріалу про ЖК Manhattan у компаніях-партнерах ми створили не просто буклет, а спеціальну газету в американському стилі. Також розробили креативні флаєри.
Рекламний плакат
Розроблено макет у ліфт
Ми підібрали і скомпонували ефективні візуальні образи для донесення до споживачів головних переваг і цінностей бренда.
Постер
Головна ідея – підкреслити переваги ЖК Manhattan через емоційний складник, а саме через визнання в любові до житлового комплексу. За основу була взята фраза: I ♥ Manhattan.
Брендування громадського транспорту
Борди
3. SMM-просування
Кампанія в Facebook
Цілі: зростання інформаційного охоплення; донесення цінностей і переваг бренда; нарощування трафіку на сайт;
впровадження алгоритму лідогенерації; стимулювання конверсійних дій: дзвінки та візити до відділу продажів; скачування презентаційних матеріалів, перегляди відеопрезентацій тощо.
Розроблено шаблони та рішення для Facebook
Складено контент-план і рубрикація контенту
Рубрики:
Спосіб життя в Мангеттені: 1) як живуть мешканці Нью-Йорку, 2) як будуються будинки в Нью-Йорку
Спосіб життя в ЖК Manhattan: 1) інфраструктура, 2) транспортна розв'язка, 3) близькість ключових об'єктів, 4) дизайн: зовнішній і внутрішній
Спосіб життя людей: 1) квартири для ... (сім'ї, студентів, батьків): про планування
I ♥ Manhattan за: 1) іміджеві публікації, пов'язані з перевагами житлового комплексу
Про ЖК Manhattan: 1) забудовник, 2) технічні моменти, 3) акції та новини, 4) хід будівництва
Результат кампанії в Facebook
Результат кампании в Facebook
Instagram-кампанія:
• Створено та оформлено брендовану сторінку;
• Здійснюється регулярний постинг контенту, ведеться оформлення тематичними хештегами.