ПРО КОМПАНІЮ
Порше Центр Одеса – офіційний дилер автомобілів Porsche на півдні України.
КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ:
• Продаж автомобілів з салону і на замовлення.
• Гарантійний та післягарантійний сервіс.
• Програма Porsche Trade-in.
• Програма для автомобілів з пробігом Porsche Approved.
• Тест-драйв автомобілів Porsche.
• Оригінальні аксесуари Porsche Tequipment і Porsche Driver's Selection.
ЦІННОСТІ:
• Об'єднання дизайну, ходових якостей, зручності повсякденної експлуатації.
• Багаторічні традиції виробництва автомобілів зі спортивним характером роблять кожну модель Porsche еталоном у своєму класі.
• Висока маневреність і динаміка автомобілів.
• Великий набір функцій у базових комплектаціях.
• Широкі можливості для індивідуальних комплектацій.
• «Спортивне ДНК», присутнє у всіх моделях в поєднанні з комфортом за кермом.
DIGITAL-СТРАТЕГІЯ
Мета стратегії – розробити план просування бренда за допомогою digital-інструментів.
Результати: 1. Ми провели аналітику ринку. Визначили основних гравців. Вивчивши канали комунікації конкурентів, інструменти та основний меседж, ми виділили конкурентні переваги бренда. Порше Центр Одеса в своїй комунікації буде поглиблюватися в напрямку формування елітного співтовариства навколо бренда Porsche.
2. Провели дослідження споживача. На цьому етапі ми сегментували цільову аудиторію на: активних, солідних і гедоністів. Для ефективної комунікації ми створили збірний образ користувача – Brand Hero. Також визначили архетип бренда – правитель.
3. Сформували digital-бачення Порше Центру Одеса, де бренд посяде нішу на перетині потреб цільової аудиторії.
SMM-просування
FACEBOOK
Цілі:
• зростання інформаційного охоплення;
• нарощування трафіку на сайт;
• впровадження алгоритму лідогенерації;
• стимулювання конверсійних дій: дзвінки та візити до відділу продажів; запис на тест-драйв автомобілів.
Ми розробили рубрикацію контенту, якісно підвищили рівень візуальних елементів, розробивши шаблони для публікацій.
Контент публікували 5 днів на тиждень, відповідно до плану.
Рубрики:
VIP club 1) #ILikePorsche; 2) #DrivePorsche; 3) Аксесуари.
Emotional board 1) Новини; 2) #PorscheHistory; 3) Питання/Інтерактив; 3) Імідж.
Functional board 1) Тест-драйв; 2) Trade-in; 3) Сервіс; 4) Porsche Approved; 5) Автомобілі.
INSTAGRAM
Цілі:
• створити додатковий канал комунікації з аудиторією;
• управляти репутацією компанії;
• підкріплювати імідж.
Окремо ми створили та оформили сторінку для просування аксесуарів Porsche Tequipment і Porsche Driver's Selection.
Лідогенерація
Ми налаштували рекламну кампанію на лідогенерацію з автоматичним вивантаженням лідів з соціальних мереж.
Мета – отримати заявки на тест-драйв і персональну консультацію.
Показники за місяць: 173 000 охоплень, 130 000 залучень, 24 ліди.
Показники за півроку: 389 000 охоплень, 114 лідів.
Наскрізна АНАЛІТИКА
Протягом усієї роботи над проектом ми регулярно відстежували ефективність рекламних кампаній та інструментів. Організували наскрізні метрики для статистики маркетингових, комунікаційних та sales показників.
РОБОТА З ЛІДЕРАМИ ДУМОК
Щоб донести цінності та переваги бренда, ми залучили до співпраці Вадима Роговського, засновником Clikky і 3DLOOK, власника автомобіля Porsche.
Він провів тест-драйв Porsche Panamera і поділився враженнями з виданням ain.ua.