;

CENTER

12.01.2021

 



ПРО КОМПАНІЮ
Агентство безпеки «Центр» – компанія, що надає охоронні послуги приватним особам і бізнесу.

КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ:
на ринку з 1997 року;
система GPS-моніторингу;
ДТП-патруль;
широкий спектр послуг: від охоронно-пожежної сигналізації до особистої охорони;
більш ніж 7600 клієнтів;
власні ГШР;
власний пульт централізованого спостереження:
проект соціальної відповідальності «Громадська безпека».



Репозиціонування

Для досягнення бізнес, маркетингових та комунікаційних цілей нам необхідно було провести цілий комплекс заходів з трансформації бренда. Почали ми з репозиціонування, які реалізували поетапно.

Етап 1. Аудит позиції компанії на цей момент. Ми проаналізували, як себе позиціонують конкуренти. Потім провели глибинне інтерв'ю департаментів компанії, щоб сформулювати внутрішнє позиціонування та передбачувані напрямки для розвитку сутності бренда.

Етап 2. Аналітика цільової аудиторії. Ми сегментували потенційних споживачів компанії в двох групах: B2B і B2C. Провели глибинне інтерв'ю цільової, щоб з'ясувати, як реальні та потенційні споживачі сприймають компанію. В інтерв'ю брали участь: клієнти, які відмовилися від послуг, які цікавляться, але не уклали договір, діючі клієнти В2В і В2С, клієнти конкурентів.

Етап 3. Обробка даних та аналіз інсайтів.

Етап. 4. Розробка нового позиціонування компанії. На основі отриманих даних та інсайтів ми сформулювали нову концепцію позиціонування.



Ребрендинг

Наступний крок трансформації бренда – ребрендинг.

Ми модернізували графічний символ АБ «Центр» відповідно до галузевих і глобальних трендів графічного дизайну. Зробили його сучаснішим і зрозумілішим. Але водночас зберегли його основні діагностичні характеристики: форму, корпоративні кольори та напис.

Детальніше про проект дивіться в нашому ПОРТФОЛІО





DIGITAL-СТРАТЕГІЯ

Цель стратегии – разработать план продвижения бренда с помощью digital-инструментов.

Мета стратегії – розробити план просування бренда за допомогою digital-інструментів.

Результати:
1. Визначили загальні маркетингові завдання.
2. Визначили основних гравців, вивчили канали комунікації конкурентів. Визначили, що АБ «Центр» займе комунікаційну територію: превентивні заходи та потужності компанії.
3. Провели дослідження споживача, сегментували цільову аудиторію на: впевнених, байдужих і тих, хто сумнівається. Для ефективної комунікації ми створили збірний образ користувача – Brand Hero. Також визначили архетип бренда – турботливий.
4. Сформували digital-бачення. АБ «Центр» займе в комунікації територію контенту, пов'язаного зі способами та інструментами запобігання небажаних ситуацій і розвитком навичок забезпечення власної безпеки.



КРЕАТИВНА СТРАТЕГІЯ

Завдання: розробити креативну стратегію просування в digital, в якій бренд займе комунікаційну територію контенту, пов'язаного зі способами та інструментами запобігання небажаних ситуацій. АБ «Центр» формуватиме у підписників навички забезпечення власної безпеки.


У межах креативної стратегії ми розробили рубрикацію контенту.
1) #тренування; 2)#знання; 3)#супергерої; 4)#зброя; 5)#вороги; 6)#вчителі; 7)#центр.



SMM-СУПРОВІД

ЖИВИЙ КОНТЕНТ
Ми генерували багато яскравого живого контенту: інтерв'ю, тренування, уроки самооборони, монтаж обладнання, життя агентства зсередини тощо.
Такий контент краще доносить цінність і філософію бренда; підкреслює сильні сторони та отримує більше охоплення в соціальних мережах.



НАСКРІЗНА АНАЛІТИКА

Працюючи над проектом, ми регулярно відстежували та коректували ефективність рекламних кампаній та інструментів. Для цього налаштували наскрізні метрики для статистики маркетингових, комунікаційних і sales показників.

 


 

Сподобався проєкт?

Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com