ПРО КОМПАНІЮ
Belsta – великий український виробник взуття. Фабрика заснована в 2005 році. Розташована в Білгороді-Дністровському, Одеської області. Є лідером легкої промисловості в Одеській області і лідером по виробництву домашнього взуття в Україні.
Повний цикл виробництва складається з ділянок:
• лиття підошви з поліуретану і полівінілхлориду;
• розкрою і вирубки деталей взуття;
• вишивки;
• швейного;
• складально-монтажного.
Кожна ділянка обладнана прогресивними і сучасними інструментами. Більшість етапів виробництва автоматизовано. Підприємство забезпечує робочими місцями близько 1200 працівників.
Для виготовлення асортименту використовується сировина з Італії, Туреччини, Польщі та Кореї, підтверджена сертифікатами якості.
ЦІЛІ
Динамічність розвитку промислової ніші і поява нових тенденцій в процесах взаємодії з сучасним споживачем вносять свої корективи в загальноприйняті інструменти комунікації. Щоб відповідати новим вимогам і йти в ногу з часом потрібно реагувати на подібні зміни, своєчасно модифікувати власні комплекси і моделі зв'язку з клієнтами.
Головними цілями Belsta щодо співпраці було:
1. Розширення горизонтів і можливостей фабрики.
2. Зміцнення позицій підприємства в міжнародному та всеукраїнському діапазоні.
3. Впровадження на ринок власного мережевого ритейлу.
4. Підвищення впізнаваності бренду і конверсії за допомогою введення власних медіаканалів: сайту, профілів у соціальних мережах.
5. Реконструкція інтернет-магазину.
6. Збільшення рівня довіри до бренду за допомогою створення унітарної комунікаційної платформи і систематизації зворотного зв'язку від споживача.
7. Модернізація та затвердження єдиної системи візуальної комунікації з метою усунення суперечностей в застосуванні і сумнівів у достовірності виробу.
РЕЗУЛЬТАТЫ
1. Визначили лідерів України серед імпортерів домашнього взуття. 58% імпорту припадає на готове взуття. По країнам походження лідирує Китай і В'єтнам – 82% ринку. Індонезія – 4%, Туреччина – 3%, країни ЄС – 3%.
2. Аналіз ринку експорту домашнього взуття показав, що 34% експорту припадає на заготовки для виробництва взуття. Лише 26% – це експорт готових товарів.
3. Провели конкурентний аналіз і з'ясували, що Belsta зараз знаходиться у векторі «український продукт - широкий асортимент». Це дозволило нам задати вектор нового позиціонування для Belsta.
4. В рамках дослідження ми провели глибинні інтерв'ю з В2С - і В2В-споживачами. Виявили інсайти, причини вибору і переваги продуктів в даній категорії. Визначили драйвери, що стимулюють споживача до придбання домашнього взуття.
5. Виявили пріоритетні канали комунікації, де присутні покупці і майданчики вибору продукту.
6. На підставі даних дослідження підготували перелік рекомендацій:
• зі зміни продукту;
• по впровадженню і розробці власних інструментів;
• по пріоритетним каналам збуту;
• по впровадженню і розробці власних майданчиків;
• з організації та ведення комунікації і продажів з B2B-споживачами.
7. У ході стратегічних сесій на підставі проведеного дослідження спільно з клієнтом розробили нову маркетингову стратегію.
РЕЗУЛЬТАТ ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЛЯ BELSTA НА ДАНИЙ МОМЕНТ:
• Оновлена лінійка продукції, розробляються нові позиції.
• Впроваджено власний ритейл: по всій Україні вже відкрито 7 офіційних магазинів Belsta.
• Реформована і ведеться онлайн-комунікація бренду зі споживачем.
• Удосконалено комунікацію зі споживачами (B2B і B2C).
• Розроблено та впроваджено програму лояльності з дистриб'юторами.
• У всі канали комунікації впроваджений ребрендинг.