;
Artex
2009 Фірмовий стильЛоготипБрендингБрендбук логістика

Artex. Transport & logistics.
ЗАДАЧА: розробка системи візуальних комунікацій на основі позиціонування та унікальних переваг. Донесення позиціонування і переваг бренду за допомогою візуальних комунікацій.

РІШЕННЯ: брендинг міжнародної логістичної компанії, що спеціалізується на перевезенні, передбачає зосередження на одному переважному показнику. Морські контейнерні – це напрямок переважно для компанії й відіграє ключову роль у логотипі та фірмовому стилі.

РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренду. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, колірне рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com