«Центр». Агентство безпеки.
ЗАДАЧА: модернізація графічного символу відповідно до галузевих сучасних трендів графічного дизайну та збереження основних діагностичних характеристик: форма, напис, корпоративні кольори.
РІШЕННЯ: безпека – досить популярна послуга – це показує конкурентний аналіз і дослідження українського ринку. Проте, велика частина компетіторів АБ «Центр» має між собою схожу форму знака (шеврона-щита) і кольору (чорно-жовтий). Світові аналоги демонструють лаконічні знаки з тенденцією до спрощення. За таким принципом будувався ребрендинг АБ «Центр». Основні діагностичні характеристики залишилися без змін, ставши впізнаваними елементами нового логотипа.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренда. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.
Сподобався проєкт?