;
АБ «Центр»
2021 Таргетована рекламаРеклама у блогерівПросування в InstagramПросування FBОформлення групНаписання статей і текстівsmm послугисуспільство

Агентство безпеки «Центр» – компанія, що надає охоронні послуги приватним особам і бізнесу.

КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ: на ринку з 1997 року; система GPS-моніторингу; ДТП-патруль; широкий спектр послуг: від охоронно-пожежної сигналізації до особистої охорони; більше 7600 клієнтів; власні ГШР; власний пульт централізованого спостереження: проект соціальної відповідальності «Громадська безпека».

ЗАДАЧА: підвищити інформаційне охоплення; підвищити рівень довіри до бренда; обґрунтувати вартість послуг – донести цінності та переваги; створити платформу взаємодії з цільовою аудиторією; стимулювати інтерес і звернення; наростити трафік на сайт; збільшити конверсійні дії.



РІШЕННЯ: Для реалізації поставлених завдань ми зробили такі кроки:
1.Розробили креативну-стратегію бренда.
2. Почали SMM-просування.
3. Організували наскрізні метрики для статистики маркетингових, комунікаційних і sales показників.
4. Організували роботу з блогерами.
5. Акцентували увагу на створенні живого та корисного відеоконтенту.
6. Налаштували лідогенерацію.

КРЕАТИВНА СТРАТЕГІЯ
Задача: розробити креативну стратегію просування в digital, в якій бренд займе територію контенту, пов'язаного зі способами та інструментами запобігання небажаних ситуацій. АБ «Центр» буде розвивати у підписників навички забезпечення власної безпеки.

ЦЕНТР ПІДГОТОВКИ СУПЕРГЕРОЇВ
«АБ «Центр» запрошує дорослих до Центру підготовки супергероїв. Тут немає місця для страху або боягузтва. Ми вчимо дорослих тому, чому вони навчать потім своїх дітей: впевненості та сміливому погляду на життя. Згодом креативна ідея масштабується до цілої рубрики з історіями супергероїв, в якій вони діляться своїми подвигами. Ну а поки.... Станьте для своєї дитини безстрашним супергероєм. Станьте частиною нашої команди.

У межах креативної стратегії ми розробили рубрикацію контенту.
1) #тренування; 2)#знання; 3)#супергерої; 4)#зброя; 5)#вороги; 6)#вчителі; 7)#центр.

ЖИВИЙ КОНТЕНТ
Ми генерували багато яскравого живого контенту: інтерв'ю, тренування, уроки самооборони, монтаж обладнання, життя агентства зсередини тощо. Такий контент краще доносить цінність і філософію бренда; підкреслює сильні сторони та отримує більше охоплення в соціальних мережах.

НАСКРІЗНА АНАЛІТИКА
Працюючи над проектом, ми регулярно відстежували ефективність рекламних кампаній та інструментів. Організували наскрізні метрики для статистики маркетингових, комунікаційних і sales показників.





Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com