;
Боярский и партнёры
2011 Фірмовий стильЛоготипБрендинг юриспруденція

Боярський і партнери. Юридична компанія.
ЗАДАЧА: розробка системи візуальних комунікацій на основі позиціонування та унікальних переваг юридичної компанії.

РІШЕННЯ: найвірніші рішення іноді лежать на...столі. На столі юристів лежать книги, які й стали головним референсом під час брендингу. Баланс і правильна пропорція ретельно виміряна вагами правосуддя.

РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренду. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, колірне рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.

Сподобався проєкт?

інші роботи
Бажаєте бути в курсі наших новин?
Залишити заявку 4press.com 4press.com 4press.com