Фелікс Морозовський. Бізнес-консалтинг.
ЗАДАЧА: розробка системи візуальних комунікацій на основі позиціювання та унікальних переваг бренд-особистості. Донесення позиціювання за допомогою візуальних комунікацій.
РІШЕННЯ: Лінгвістичний інтелект - переформулювання або авторська інтерпретація абстрактних понять. В основу брендингу покладені квадратні дужки – традиційне виділення авторського тексту. У візуальній комунікації основний графічний символ брендингу використовується для позначення або виділення мови або думок автора. Світові аналоги категорії «консалтинг» мають стандартну кольорову гамму. Для бренда Фелікс Морозовський обраний некатегорійний чорно-білий колір.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренда. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.
Сподобався проєкт?