FEEL VR. Око нової реальності.
ЗАДАЧА: розробка системи візуальних комунікацій на основі позиціювання та унікальних переваг бренда. Донесення позиціювання за допомогою візуальних комунікацій.
РІШЕННЯ: віртуальна реальність – це, насамперед, відчуття та емоції від реалістичності та детальності сприйняття. Гравець занурюється в новий світ. Головний провідник в цей світ – очі. Вони ж максимально відображають емоційний стан. Очі – головний елемент нового логотипа. Вибір кольорової гами – на підставі основного завдання: виділитися серед численних конкурентів. З урахуванням трансформації ігрового крісла в офісне (візуальний елемент має бути доречним і добре поєднуватися з офісною обстановкою).
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренда. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.
Сподобався проєкт?