MEAT ME. Мережа м'ясних крамниць.
ЗАДАЧА: створити систему візуальних комунікацій відповідно до сучасних галузевих трендів графічного дизайну для мережі м'ясних крамниць.
РІШЕННЯ: бути «м'ясним експертом» – це просто добре розбиратися в м'ясі. Бути «м'ясним гурманом» – це насолоджуватися смаком продукту. Позиціонування MEAT ME – це умовне об'єднання першого і другого. В результаті бренд став «м'ясним сомельє» - експертом, який допоможе підібрати ідеальний продукт саме для вас, з урахуванням переваг і побажань.
РОБОТА АГЕНТСТВА: розробка бренда. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.
Сподобався проєкт?