Romeo&Bagetta. Мережа кафе.
ЗАДАЧА: часи змінюються. І вимоги людини до закладу теж. Їдальні йдуть у небуття, в той час як фудкорти набирають популярність. Чи дивно це? Аж ніяк! Їх модульність дозволяє відстежувати сучасні тренди і своєчасно пропонувати досвідченим гурманам нові страви нової кухні. Національна мережа кафе T-Спринт Кафе від Таврія-В зважилася на великий і відповідальний крок. А саме – реорганізацію роботи громадського харчування та перебудову під новий формат модульного фудкорту. Для цього їм знадобилося нове позиціонування, назва та бренд.
РІШЕННЯ: нова концепція закладу передбачає 7 тематичних кортів, локальні продукти, лінію самообслуговування, швидку подачу страв. І все це об'єднано єдиною ниткою – любов'ю до їжі. Ця любов надихнула на початок нової історії Т-Спринт Кафе... і неймінг. Представляємо вам – Romeo&Bagetta. В основі знака лежить зображення серця. Сусідні з ним прибори складають єдиний образ обіднього набору. Завдяки додатковим смисловим навантаженням – ложці та виделці, логотип викликає потрібні асоціації: любов+їжа. Знак на візуальному рівні вказує на належність до категорії, але відрізняється від конкурентів. Легко запам'ятовується і масштабується, працює в статиці та динаміці, має різні варіанти використання залежно від масштабу.
РОБОТА АГЕНТСТВА: неймінг, розробка бренда. Створення системи візуальних комунікацій: типографіка, ключові візуальні ідентифікатори, кольорове рішення, закономірності використання та побудови, організація гайдлайнів.
Сподобався проєкт?